• Descrierea tezei mele de doctorat

    Descrierea tezei mele de doctorat

     

    Doi teologi și un învățăcel dezbat despre Sfânta Treime: Sf. Atanasie cel Mare discută aprig cu Arie, preotul biblist eretic, iar învățăcelul nu face decât să ia notițe nedumerit de argumentația plină de blasfemii a lui Arie și încântat de argumentele fără aseamăn ale episcopului alexandrin.

    Cam așa au început cercetările mele doctorale: o încercare neastâmpărată să deslușesc tainele credinței creștine, o sumedenie de întrebări ce-mi răscoleau convingerile dobândite pe genunchii părinților din copilărie ziua și noaptea și un vis care a decis soarta proiectului meu de cercetare. Adevăr grăiește proverbul care spune: "Dumnezeu scrie drept cu linii curbe". Niciodată nu poți ști cum să citești acele rânduri dacă nu te lași pătruns de taina credinței care transformă și înobilează existența omului credincios.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :